رویههای بازگرداندن کالا
نحوه بازگرداندن کالا
72 ساعت ضمانت بازگشت کالا در این روش نیز وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش ساولان عسل، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
خدمات پس از فروش
هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 72 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09143763054 “و یا ایمیل info@savalanasal.com یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، کالای مورد نظر جایگزین یا فسخ می گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.
در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند مابقی هزینه باید با هماهنگی پشتیبانی پرداخت شود. در غیر این صورت کالا ارسال نشده و وجه برگشت داده می شود.
خریدار تا قبل از ارسال کالا توسط مجموعه فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09143763054 “و یا ایمیل info@savalanasal.com یا “یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال می شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 48 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
در صورت هر گونه ابهام با ما تماس حاصل فرمایید.